ipex

Salesforceの情報や趣味(ゲーム等)についてフリーに

Trailhead問い合わせ@ログインできなくなった時

転職したらTrailheadにログインできなくなったので、
新しくアカウントを作成してマージ作業をした時の問い合わせログ

英語のみのため、Google先生のマンツーマン指導の下、文章作成する

1.サポートのホーム画面を開く

trailhead.salesforce.com

2.カテゴリ選択

Trailhead/Certification Account > Trailhead Account, Password Reset, or Login Issue

3.ケース作成

  • Subject

lost access to my Trailhead account due to an employment change

  • Describe

I lost access to my Trailhead account due to an employment change.
Old account is:
(旧アカウントのID)
New account is:
(新アカウントのID)
Is it possible to merge my accounts?
Old Account is linked to WebAssessor account.
I can only login to WebAssessor.
Webasessor account is:
(WebAsessorのID)